Ön a Saunamaster & SzaunaNagyker internetes webáruházában leadott megrendelésével a Skandináv Plusz Kft. (Jogutódja a Scandic & Hungary Bt.-nek) vásárlója lesz. Kérjük, tanulmányozza át az alábbi tudnivalókat!

Az “Általános szerződési feltételek”k és a honlapunk nyelvezete magyar.
Az eladó: Skandináv Plusz Kft.
Székhely: 9028 Győr, József Attila út 88.
Telephely: ÚJ CÍMÜNK: 9024 Győr, Baráti u. 1. (térkép)
Telefon: +36 96 415 047, +36 20 416 42 77, +36 20 330 75 81
E-mail: info@saunamaster.hu
Adóigazgatási szám: 14906277-2-08 | Közösségi adószám: HU14906277
Cégjegyzékszám: 08-09-018724

A szerződés tárgya:
A Skandináv Plusz Kft. által Saunamaster & SzaunaNagyker Webáruház néven üzemeltetett internetes áruházban található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg.

Vételár, fizetési feltételek:
Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely magyar forintban értendő és tartalmazza az általános forgalmi adót is. A feltüntetett árak visszavonásig érvényesek. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

A vételár kiegyenlítés:

  • futárnak készpénzben az áru átvételekor (utánvétel).
  • előre utalással az SBERBANK 14100275-26640849-01000004 számú bankszámlájára!
  • készpénzben a győri telephelyünkön (9028 Győr, József Attila út 88.)  történő átvételkor!

Szállítási feltételek, határidők:
A szállítási határidő: 2-5 munkanap, amennyiben a megrendelt termék raktáron van.

Kérjük előre utalás esetén, mielőtt átutalná a megrendelt termékek vételárát és a szállítási költséget, várja meg az Ügyfélszolgálat visszaigazolását, hogy a megrendelt termék raktáron van e és szállítható!

A megrendelést követő munkanapon az ügyfélszolgálatunk felveszi a kapcsolatot a megrendelővel a megrendelt termékek pontosítása illetve a várható szállítási határidő érdekében! Kérjük olyan telefonos elérhetőséget adjon meg a rendeléskor, melyen napközben elérhető!

Ügyfélszolgálatunk a megrendelést követő munkanapon, minden esetben felveszi telefonon a kapcsolatot a megrendelővel, hogy a szállítási költséget konkretizálja, illetve a rendelést egyeztesse!

Kérjük a telefonos egyeztetést várja meg mielőtt előre utalással kiegyenlítené rendelését!

A megrendelő adatainak megadásakor egy olyan szállítási címet kell közölni, ahol a megadott szállítási napon (a rendelés befogadásától számított 2-3 munkanap) napközben, 8.00-18.00 között fogadni tudják az utánvétes küldeményt!

Amennyiben a rendelt termék valamelyike nincs raktáron, akkor a munkatársunk e-mail-ben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni és mikor várható a szállítás.

Fontos megadni egy olyan telefonszámot is, ahol napközben akár cégünk, akár a posta munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézségek kezelése érdekében. Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás. Amennyiben valamilyen okból a megrendelő illetve a feltüntetett címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a posta újra megkísérli a csomag kézbesítését.

FONTOS! A futár csak még egyszer kísérli meg újra a kiszállítást, ezután visszahozza a csomagot a feladónak. A rendelt termékeket a DPD illetve a Magyar Posta szállítja el Önnek.

A szállítás díja Magyarország területén, mely tartalmazza a csomagolás költségét is:
A házhozszállítás díja függ a megrendelt termék/ek súlyától! Minden egyes terméknél megjelenik az adott termék súlya, mely több termék rendelésekor összeadódik és a rendszer az alábbi táblázat alapján kalkulálja ki a házhozszállítás díját, melyet ügyfélszolgálatunk a megrendelést követő munkanapon konkretizálja a megrendelővel.

Tömeg (kg) megrendelésenként és a Szállítási Díj Bruttó összege forintban!

0,1 – 3 kg között 2040.- Ft
3,1 – 5 kg között 2180.- Ft
5,1 – 10 kg között 2590.- Ft
10,1 – 15 kg között 2970.- Ft
15,1 – 20 kg között 3405.- Ft
20,1 – 25 kg között 3900.- Ft
25,1 – 100 kg között 10.790.- Ft
100,1 – 250kg között 14.480.- Ft
Minden további megkezdett 10 kg 400.-Ft

FONTOS! 50.000.- Ft feletti rendelésnél, kizárólag előre utalással lehetséges rendelni webáruházunkban!

Külföldre jelenleg nem szállítunk, ezzel kapcsolatban kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

Garantáljuk, hogy minden esetben az Ön érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben a mi hibánkon kívül (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot és több e-mail üzenetünkre sem válaszol) nem tudjuk a rendelést kellő sebességgel feldolgozni. Minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy a beszállítónk hibájából nem teljesítettük vagy rontottuk el, teljes rugalmassággal kezelünk vagy pénz visszafizetési garanciával élünk.

A megrendelését, minden esetben visszaigazoljuk a megadott email címre, rendelése a visszaigazolás után tekinthető véglegesnek!
Amennyiben nem kap visszaigazolást a megrendeléséről az email címére, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat!

Az árucikkek cseréje:
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt a Skandináv Plusz Kft. a Saunamaster & SzaunaNagyker webáruház üzemeltetője díjmentesen kicseréli. Abban az esetben, ha ezt a lehetőséget nem kívánja igénybe venni, a termékek vételárát visszatérítjük Önnek.

A Skandináv Plusz Kft. fenntartja a jogot, hogy amennyiben egy címről visszakapja a küldeményt, akkor a kiküldés újbóli kérésére a megrendelést a szállítási díj újbóli felszámolásával teljesíti, illetve a továbbiakban arra a névre és címre csak előre fizetés esetén teljesíti a megrendeléseket.

Az elállás joga:
A Skandináv Plusz Kft. a szolgáltatásai terén etikusan és törvényesen a fogyasztók érdekeit szem előtt tartva a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletben foglaltak szerint jár el:
(1) A fogyasztó a szerződéstől tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
(3) Ha a gazdálkodó szervezet nem tesz eleget a tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja.
(4) Ha a tájékoztatásra a meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló tizennégy munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.
(5) A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot:
(1) A szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt a gazdálkodó szervezet a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte.
(2) Olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac gazdálkodó szervezet által nem irányítható ingadozásától függ.
(3) Olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.
(4) Hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
(5) Hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében.
(6) Szerencsejáték-szerződés esetében.

Jogérvényesítés: fogyasztói panaszok, minőségi kifogások.
A Skandináv Plusz Kft. a fogyasztói panaszok, minőségi kifogások érvényesítésekor a fogyasztók érdekeit szem előtt tartva a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendeletben foglaltak szerint jár el:
(1) Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.
(2) A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:
a) a fogyasztó nevét, címét,
b) a fogyasztási cikk (a továbbiakban: áru) megnevezését, vételárát,
c) a vásárlás időpontját,
d) a hiba bejelentésének időpontját,
e) a hiba leírását,
f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
g) a kifogás rendezésének módját.
(3) Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni.
(4) A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni.
(5) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.
(6) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(7) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
(8) Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.

A jogérvényesítés helye a Skandináv Plusz Kft. telephelye, mely a 9028 Győr, József Attila út 88. szám alatt található, Nyitva: Hétfőtől-Péntekig 08:00 – 17:00 óra között, Szombaton 08:00 – 12:00 óra között!

A jogérvényesítés a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet alapján készített “Jegyzőkönyv a fogyasztó kifogásáról” nevű nyomtatványon történik.

Jótállás, garancia
A Skandináv Plusz Kft. az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásával kapcsolatban a fogyasztók érdekeit szem előtt tartva a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben foglaltak szerint jár el:
(1) A Magyar Köztársaság területén fogyasztói szerződés [Ptk. 685. § e) pontja] keretében értékesített, a rendelet mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) e rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.
(2) Semmis az a megállapodás, amely az e rendeletben foglaltaktól a fogyasztó hátrányára tér el. Az érvénytelen megállapodás helyébe e rendelet rendelkezései lépnek.
(3) A jótállási kötelezettség teljesítése azt terheli, akit a fogyasztói szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez (a továbbiakban: forgalmazó). A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül (a továbbiakban: fogyasztó).
(4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.

Sikertelen kézbesítés:
A vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei a vásárlót terhelik.

Adatvédelem:
A Skandináv Plusz Kft. a birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag a rendelések teljesítéséhez valamint információ közléséhez használja fel, semmilyen formában nem adja azt tovább harmadik félnek.

A személyes adatok védelme az interneten különösen fontos jelentőséggel bír a jövőbeni internetes szerződéskötések, egy valódi internet-gazdaság kialakítása szempontjából.

A Saunamaster & SzaunaNagyker Webáruház (Skandináv Plusz Kft.) ezen adatvédelmi nyilatkozattal szeretné elkötelezni magát a biztonságos és megbízható internetes kereskedelem, a személyes adatok és személyiségi jogok védelme mellett.

Az Ön által megadott személyes adatokat (név, cím, telefonszám stb.) és az Ön felhasználói adatait az Adatvédelmi Törvény értelmében kizárólag szerződéskötési, számlázási célokra, valamint saját reklámcéljainkra használjuk fel. Az adatokat harmadik félnek nem továbbítjuk!

Az adatok harmadik félnek történő átadására kizárólag az Ön előzetesen megtett, határozott beleegyezése után kerülhet sor.

Internetes oldalaink látogatása során általánosan hozzáférhető oldalainkon szabadon és név nélkül kereshet. Név nélküli internetes látogatását kizárólag statisztikai célokra használjuk fel, internetes megjelenésünk optimalizálására, a rendszer biztonságának növelésére, ezen rögzített adatok nem tartalmaznak semminemű személyes adatot. Rögzítésre csak a domain név, az IP-cím, számítógépe konfigurációja és böngészőjének típusa kerül. Szintén automatikusan rögzítjük azokat az internet-oldalakat, ahonnan Ön eljutott hozzánk, és azokat is, amelyeket nálunk látogatott, valamint a látogatás idejét és időtartamát. Az Ön személyére, felhasználói profiljára ezekből az adatokból nem lehet következtetni. Ön, mint magánfelhasználó, teljesen névtelen marad. Ezen felül böngészését nem követjük nyomon.

Megrendelésnél, hírlevél feliratkozásnál kérjük személyes adatait. Ezek az egyetlen olyan személyes adatok, amiket feldolgozunk.

Milyen célból kérjük személyes adatait?
Személyes adatait az Ön azonosítása érdekében kérjük, illetve a megrendelés lebonyolításához használjuk fel. A hírlevelünkre való feliratkozáskor adatait hírlevél listánkon rögzítjük, de hírlevél küldésen felül nem használjuk fel.
Mikor kérjük személyes adatait?
Személyes adatait a megrendelés, illetve a hírlevélre való feliratkozáskor rögzítjük. Mindaddig nem rögzítünk semmilyen adatot, tehát Ön teljesen névtelenül nézheti át termékeinket.
Ki férhet hozzá a személyes adatokhoz?
Adatai munkatársaink számára akkor válnak hozzáférhetővé, amikor az Ön ügyét dolgozzák fel és intézik. Figyelmüket felhívtuk arra, hogy a személyes adatokat kizárólag az adott feladat jogszerű teljesítéséhez használhatják, és hogy titoktartási kötelezettségük a tevékenység befejezte után is fennáll. Ezen felül munkatársaink behatóan ismerik az adatvédelmi jogokkal kapcsolatos szabályzókat, az adatok védelmére és titoktartásra kötelezettek, ezek megszegése esetén tisztában vannak a büntetőjogi következményekkel.
A személyes adatok harmadik félnek történő átadására csak törvényileg szigorúan szabályzott esetekben kerülhet sor, pl. a szállítónak, a megrendelt áru leszállítása céljából.
Milyen jogai vannak a felhasználónak személyes adatai tekintetében?
Felhívjuk a figyelmét az Adatvédelmi Törvényben lefektetett jogaira, különös tekintettel:
a. Tájékozódási jog
Az Adatvédelmi Törvény értelmében jogában áll az általunk rögzített adatairól felvilágosítást kérni.
b. Ellenvetési jog
Az Adatvédelmi Törvény értelmében joga van a nem megengedett adatok törlésére/korlátozására, a helytelen adatok helyesbítésére. Ezen kérés azonban nem érinti a számlázási és a könyvelési adatokat.
c. Helyesbítés, törlés, korlátozás
Az Adatvédelmi Törvény értelmében jogában áll adatainak reklám, piac- vagy közvélemény kutatás céljából történő használatát korlátozni.
Hogyan biztosítjuk az Adatvédelmi Törvény és más idevonatkozó jogi szabályzók betartását?
Biztosítjuk Önt, hogy az Adatvédelmi Törvény előírásai szerint megteszünk minden szükséges technikai és szervezeti lépést, hogy személyes adatait védjük.

Kapcsolat
Amennyiben kérdése észrevétele lenne kérjük forduljon bizalommal a Saunamaster & SzaunaNagyker Webáruház ügyfélszolgálatához!
Adatvédelmi Biztos azonosítószáma: -folyamatban-

Szerződési feltételek

A weboldal cookie-kat használ annak érdekében, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa! A weboldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába! Bővebb információk >>

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close